Jobbar natt

Karin jobbar natt, har just åkt iväg.
Hujj vilken storm de är ute...

Ringde till O nyss, han mår så himla dåligt, de känns skit att man inte kan hjälpa
eller påverka hans mående. Man känner sig maktlös.
Testade ringa till B oxå, men han svarar aldrig i sin telefon.
Känns oxå skit, för jag drömde härom natten att han dog.
Tänk om han dör av sin cancer.... Jag vill verkligen prata med honom innan något
sånt sker. Eftersom han vägrar behandling så är jag rädd att de är dit de bär....

Att de finns så många saker man inte kan påverka.

Önskar jag kunde göra mera.

Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på utlandsresor, vi har bestämt att okt nästa år
ska vi åka på semester igen. =)

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Noahmary

Very nice site. Will sure visit again.

2010-06-17 @ 12:36:00
URL: http://noahmary.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback