Onsdag

Idag är de Onsdag.
Så himla skönt, veckans jobbigaste dagar har tagit slut.

Måndag klev jag upp 06:00 och inte föränn 23:40 var jag klar med allt.
Oavbrutet fullt upp hela dagen. Skola - jobb - disk - matlagning - hundar o städning.

Tisdag var ungefär lika dan, men blev klar redan kl 22:00...

Idag Onsdag var jag med Jesper till tandläkaren 08:30, vi ska tillbaka imorgon igen.
Är nu i skolan o har data, har på rasten varit o fått lite axel massage.

Efter skolan idag ska jag o träna på Nautilus o sedan i kväll ska jag med Jesper och
titta på en fyrhjuling. =)

CU everbody.

Siris uppfödare har uppdaterat sidan med nya bilder på valparna...
www.cayafas.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback