Alldeles för sent

Jag kom alldeles för sent i säng igår, satt uppe o pluggade o glömde bort tiden.
Klev upp 06:00 imorse, för jag började jobba kl 07:00.
Så jag har varit skapligt trött idag, men de gick ändå bra, man blir ju pigg av den här underbara solen.

Nu är de iallafall helg och jag ska inte jobba på heeeeela helgen, däremot ska jag plugga för till veckan är jag i Stockholm månd-onsdag, så jag måste se till att ha gjort bort en del pluggande för nästa vecka.

Har min stegmätare på mig och de var som jag misstänkte, man går inte speciellt mycket på jobbet.
Vi kör så mycket bil att de blir dåligt med steg, har jobbat 4 timmar och har gått nästan 3000steg.

Ska komma igång med mina prommisar, för min kropp behöver dom.

Sedan måste jag återgå till ordinarie matprogram, för de är med kalasande godkänns inte!!

Nu ska jag testa o äta laxbiffar o potitis, hoppas ni har möjlighet att njuta av solen.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Passa på och vila mellan pluggande nu när du har en "ledig" helg!

2006-04-21 @ 18:17:15
Postat av: Kajsa

Jag ska åxå börja ordentligt på måndag och sluta med allt okynnesätande...

2006-04-21 @ 23:43:03
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback