Hemma och åter tillbaka till vardagen

Kom hem på Onsdag kväll.
Stockholm var underbart o jag hade ingen lust att komma hem igen.
+20 grader varmt o över det och strålande sol.
Alla vårlökar så som krokus blommade för fullt + tussilagon som växte överallt som ogräs.
Har fått mägnder med ideer och måste sätta mig ned o formulera mig på ett bra sätt att vi kan få igång massa verksamheter.

Kom hem på Onsdag kväll, pluggade hela Torsdagen, hade en del att hinna i kapp och Fredag jobbade jag.

Nu är jag ledig lör-sön o sedan jobbar jag mån-tis-ons.

Valborgshelgen kommer jag nog inte göra nått speciellt alls - tråkig som vanligt.

Shoppade lite gympa kläder på rea i Stockholm, eftersom jag bara använder sånna kläder så behövs de mycket av den sorten. Trivs bäst i mjukisbrallor o collage tröjja. =)

Har lydnadstränat Siri en hel del sedan jag kom hem, måste passa på när hon är så alert o vill lyssna på mig hela tiden.

Vi har varit ute på gården o kört enkla övningar, de ända störnings momenten som funnits var alla skit lortar som hararna  spridit ut o dom älskar Siri att äta upp. Så hon drar rejäla fisar som kan få vem som helst att coola....

Nu ska jag gå ut igen, har vaknat tidigt av att Tova satt på en kudde o grinade + glodde på mig.... Hon är nog utvecklingsströd våran valp....

Ha de jättebra allihopa, de är trots allt skönt att vara hemma i eran närhet igen. =)

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: AnnBritt.

Välkommen hem !

2006-04-30 @ 13:58:10
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback