Jätte trött

Idag är jag jättetrött, inte för att jag sovit dåligt, är bara så himla trött.
Har jobbat 08-12 och nu är jag hemma o äter lunch.
Nu på eftermiddagen har jag två möten i stan, ett är om firandet av Sveriges nationaldag o sedan direkt efter det ska jag på styrelsemöte med Rädda Barnen.
De är lite tight om tid sedan, för Karin måste ha bilen senast 17:30....

Så ni kan tro att jag hoppas på att gå o sova tidigt idag, men vi får väll se hur de blir med den saken.
Har en hel del pluggande att hinna med oxå.....

Här i Karungi skiner solen sedan lunch, så jag har suttit ute o druckit mitt kaffe, jätteskönt.

Ha de bäst!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men herregud Mia! har du inte fattat ännu att du ska ta det lugnt! Vi lever bara en gång!

2006-04-11 @ 21:49:31
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback