Roligt med främmande

Idag på dagen kom Karins pappa och Karins farfar och hälsade på oss, eller rättare sagt dom kom hit för att fira Jesper.
Vi fikade och pratade, de var jätte trevligt. =)
Nu sitter jag åter här och försöker läsa i min skolbok, går trögt, inte så intresant bok.
Men jag måste försöka komma igenom den här och skriva en massa inlämningsuppgifter där jag analyserar och försöker skriva smarta väl genomtänkta saker... *booring*
På en timme måste åka till stan på ett möte med Korpen, ska se till att dom sista sakerna är fixade inför Stegtävlingen.

Nu måste jag återgå till mina skolböcker... CU!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

har just haft besök av Stefan som lämnat en stegräknare till mej och jedrans vad jag har gått...

2006-04-19 @ 15:05:00
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback