Rörigt värre

Här har de varit en rörig natt.
Jag ska börja med att berätta om igår kväll, Siri drog sånna dj-vla äggfisar att vi höll på att dö allihopa.
Sedan inatt 04:15 vaknade jag av denna hemska lukt och var helt övertygad om att hon skitit i sovrummet.
Men nej, jag hittade inget, så jag gick ned på toa och drack lite vatten.
Sedan när jag kom upp igen var lukten ännu värre!!
OCH då hade hon minsann skitit på 5 ställen i sovrummet, ren o skär diarre!
Virrig o trött, öppnade jag fönstret, gick o hämtade papper, torkade upp och tog bort två små mattor som oxå varit i vägen.
Slängde ut allt på bron, tog med skurmoppen upp o skurade golvet o gick o la mig.
Sedan 08:00 pep Tova som en tok och ville akut ut, så jag klev upp o gick ut med henne, hon sket som tusan hon oxå, samma färg o hemska lukt som Siri...

Sedan kokade jag thé och Karin klev oxå upp, käkade frukost o mitt i allt känner jag den där hemska skit lukten igen!!! Men eftersom båda hundarna satt och tiggde mat, så gick jag direkt upp o kollade kattlåda, jajje mensan, Smilla (katten) hade diarre som såg o luktade lika hemskt som hundarnas....

Rensade hennes låda o gick ut med skiten.

Sedan satte jag mig och åt smårgås tårta o drack upp mitt thé.

Sedan var de lungt här, alla vilade.

För någon timme sedan busade Tova eller rättare sagt pinade Siri och DÅ plötsligt sket Siri ned sig o kräktes på köksgolvet. Någon minut senare var Tova rastlös så jag gick ut med henne, jopp, hon sket oxå diarre igen....
*mega suck*

Så idag har vi tvättat 5 mattor och torkat skit o spya som bara den...

Tror att djuren är lite magsjuka eller nått sånt, vad tror ni?!

Hoppas att de inte kommer nå mera.... För det stinker värre än allt annat.

Nu ska jag gå o äta lunch, köttfärssoppa.

CU!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Skitkul...........

Krya på Er! =)

Kram från skogen

2006-04-16 @ 13:54:33
Postat av: AnnBritt

Kul att läsa, mat, skit och spyor om vartannat....
Ha det gott.

2006-04-16 @ 16:19:17
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Kajsa

Fy så jobbigt! Som att ha magsjuka barn...Har aldrig vart med om det själv men djur borde väl åxå kunna få maggis...

2006-04-16 @ 17:39:45
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Annika

Stackarna har oxå åkt på magsjuka, jag avundas dom inte! :-)

2006-04-16 @ 18:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback