Trevlig skärtorsdag

Visst är de skärtorsdag idag?!
Skär som i rosa eller ? *skrattar*
Jag är så himla religös och ordblind. *flinar*

Igår var jag till Kalix och träffade en av mina tjejer, himla trevligt och jätteroligt att få se deras nya hus.
Jättefint och dom har hunnit göra så mycket med tanke på hur kort tid dom bott där.

Nu imorse har jag ringt till lite politiker och sagt ditten o datten, är irriterad på en del saker, så då måste jag vara besvärlig o säga ifrån.
Ibland tänker jag att jag borde engagera mig politiskt, bara för att jag vill förändra saker, men jag har nog inte tid till de oxå. *skrattar*

Har sovit konsitgt inatt, varit vaken mest hela tiden, så ikväll blir de nog tidigt i säng.

Överväger om jag skulle sätta igång att baka lite, är sugen att baka lite mera bröd, sista Ciabattan åt vi till frukost. Tror jag ska bara ostfrallor, de är himla gott.
Och om jag ändå håller på så kan jag ju baka lite bullar oxå, trevligt ifall någon hälsa på.

Den här helgen kommer bli lugna gatan, Jesper ska åka med sin mommo till stugan o fiska och Karin ska på fest på fredag. Så jag kommer vara hemma heeeeela helgen.

CU!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Vivi

Vilken tid är det kaffe med färska bullar??? =))

2006-04-13 @ 09:43:01
Postat av: Kajsa

Är det riktiga voimabullar du gör eller är det pointsbullar? Hoppas ni får det kul på festen!
Vi får hit svärmor så det blir nog riktigt lugna gatan.....

2006-04-13 @ 10:22:12
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: AnnBritt

Kanske man skulle anlita dig som bagare nån gång ?? Maken längtar efter bulla, men han får ingen för han är ju som bekant lika lönnfet som mig, och då behöver man ingen ! Gick med att lösa i Kalix med VV-grejerna ?

2006-04-14 @ 09:23:18
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback