En trevlig kväll

Var jättetrött efter jobbet idag, de är så varmt på jobbet att hjärnan blir alldeles slut.
Kom hem o var inte alls på bra hummör, bara trött o grinig, bestämde mig för att sälja minst två djur....
Dom var så jobbiga. =(

Men så kom Marianne o sa att hon börjat laga middag o att vi måste komma o äta med henne.

SUPER NICE, jag slipper fundera vad jag ska laga för mat!

Åkte til Marianne o käkade lax o potatis, så himla gott. Satt ute på Mariannes veranda o åt, snackade o tog en god kaffe efter maten. Pratade kattutställning o massa annat djurprat.

Efter denna trevlig kväll kom jag nyss hem o insåg att livet är rätt bra ändå. =)

Så jag ska nog inte sälja några djur än iallafall.....

Ha en bra kväll o kram till er allihopa.

// Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Marianne kan faktiskt få en att må bra!!!

2006-08-15 @ 23:00:00
Postat av: Annika

Vilken tur att Marianne "räddade" dig!!

2006-08-16 @ 07:56:19
Postat av: Vivi

Hmmm, varför har inte vi någon Marianne här....vill inte laga mat idag! =(( Idetorka....
Kram på er o trevlig resa i morron!

2006-08-16 @ 10:36:43
Postat av: Linda

skönt med lite avlastning, livet känns genast mycke lättare med nått avbrott ibland :)

2006-08-16 @ 14:20:32
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback