OJ DÅ!

Isåg att jag inte uppdaterat min blogg på jätte länge...

Min helg har varit allt annat än lugn. På Lördag åkte jag till Lule o tittade på en liten pojke som är född i söndags, så han varit inte stor. Jättesöt och luktade som bara beibisar luktar. Dom stolta föräldrarna är Karins bror o hans flickvän. Förlossningen hade gått fort o alla mår bra.

Sedan åkte vi o hämtade fyrhjulingen som vi köpt till Jesper o sedan kom vi hem ganska sent på kvällen.

Söndag morgon kl 05:00 åkte jag tillsammans med Nina, Emmy o Yang till Bodens kattungställning. Smilla fick stanna hemma för hon är inte riktigt kry.
Hela Söndagen tittade jag på vackra katter o pratade med massa trevlig folk o sedan var vi åter i Karungi kring 18-tiden, en lång dag o jag var helt slut o somnade 21:30.

Så igår efter jobbet på AF, så kändes de skönt att vara hemma o inte ha inbokat något.

Annars har de inte hänt på mycket, på Torsdag åker vi till Bulgarien 1 vecka.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas ni får en bra resa!!!!

2006-08-15 @ 09:38:00
Postat av: Nina

Lika trött ännu ??

Jag gick tidigt isäng igår kväl...undrar varför...

Hoppas ni får en super avslappannde härlig veka i Bulgarien, jag hoppas på rapport sedan så man vet om det var ett bra ställe.....
är så sugen på någon resa om några år eller så.....

2006-08-15 @ 12:23:43
Postat av: Annika

Ha en jätteskön semester!!

2006-08-15 @ 14:00:29
Postat av: Linda

Var Jesper superglad för fyrhjulingen??
Skönt med semester :)

2006-08-16 @ 14:19:23
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Shops2006

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2010-09-08 @ 09:47:30
URL: http://www.shops2006.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback