Åååh vad roligt!

På fredag ska jag o äta julbord med några av mina goa vänner på Seskarö Värdshus.
*Det ser jag verkligen fram emot*

Ska bli så roligt att få träffas, snacka o äta gott, jag saknar dom sååååå när jag bara jobbar.

Annars idag har de inte hänt nått speciellt, har jobbat som vanligt.

Hade lite otur däremot när jag kom hem o blev serverad samma mat hemma som vi haft på jobbet. Hur stor är sannolikheten?!

Ha en skön kväll allihopa o ni kan väll dra några soldanser, för nu är jag less på regnet.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: kajsa

Om det var god mat så hade du tur och borde i såfall köpa dej en lott!

2006-12-06 @ 10:13:39
Postat av: Linda

Mumsade julmat på Värdshuset i söndags, var såååå mumsigt =)

2006-12-06 @ 16:56:59
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback