Allt är sååå bra

Idag var en sådan där super toppen dag på jobbet, de var så roligt o jag fick gjort en massa.
Skönt att jobba idag, för de var ganska lungt o inte tusen saker som avbröt mig.
Resultatet av de hela var att när jag gick hem kände jag mig så nöjd o glad.

Ute är de toppen skönt o äntligen lite lite vitt på backen.

När jag kom hem så åkte Karin för att jobba sin andra natt.
Jag lagade lite mat o sedan skulle jag skicka ett SMS till Karin, de gick inte.

Mobien dog, och de verkar inte som de vill börja leva igen, inte ens med en sladd i väggen... *suck*
Så nu är jag utan mobil.

Sedan skulle jag starta datorn o då var den oxå död, katastof!
Mobilen överlever jag utan, men inte datorn.

Tog ut alla sladda o satt i dom igen, inget hände.... *Morr*

Grejjade bort allt o testade igen o upptäckte då att jag har några glappa sladdar....
Ja, jag vet jag borde köpa en ny dator, den här är flera år gammal, men jag har inte hunnit.

Så nu är de alltså behov av både ny dator o ny mobil...
Fast den här verkar ju funka åtminstone några dagar till.

Jag kommer tillbringa nyår hemma ensam med djuren, för Karin jobbar, men de går så bra så.
Jag har ju min bärbara o kan koppla upp mig mot jobbet om jag blir rastlös.
*skrattar*

Hoppas ni alla får en underbar nyårsafton och ett jättebra 2007, för de ska jag ha!


Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Vivi

Desamma, gott nytt på er! Ha en trevlig kväll med djuren! Kram

2006-12-30 @ 21:52:02
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Annika

Gott Nytt År till Er Alla!!!

2006-12-30 @ 21:59:25
Postat av: Kajsa

Ha det så gött du med!

2006-12-31 @ 09:28:55
Postat av: Ovekarolina

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-12-02 @ 13:58:31
URL: http://ovekarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback