Sov morgon

Idag tog jag sovmorgon, jag sov ända till 09:30 - sååå himla skönt.
Gick till Ullas o köpte färskt bröd o morgontidingen, gick hem, kokade kaffe o satte mig i lugn o ro o läste tidingen och åt frukost.

Efter det plockade jag lite här hemma, tog de bara lungt o njöt av att vara ledig.

Strax efter lunch åkte jag o Karin in till stan, gick i lite affärer o handlade några enstaka julklappar.
Efter de åkte vi till Språkskolan o hämtade Jesper, för att sedan åka över på finska sidan och åt middag.
(God, onyttig pizza på Taisty fast food).

Innan vi sedan åkte hem, gick vi 2 timmar på Ikea o handlade lite små saker - framförallt Jesper handlade.

Väl hemma igen har jag gossat med djuren o umgåtts med min familj.

Hoppas du oxå haft en bra dag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Vivi

Låter som en helt underbar dag de där! Här i skogen har vi oxå haft en bra dag, lite utelek, faffa på middag och far i huset kommer hem i kväll - ordningen återställd. =)

2006-12-07 @ 20:41:30
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken härlig dag=) Har oxå haft en väldigt bra dag idag!

2006-12-07 @ 21:54:29
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vilken härlig dag du haft! jag har åxå haft en bra dag! Skriver om det i bloggen i morgon...

2006-12-07 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback