Gokväll

Jahapp vad kan man säga om den här dagen då?!

Karin kom hem från jobbet 07:30, hundarna flög upp o jag vaknade givetvis....
Siri o Tova var givetvis tvugna att även gå ut o göra sina behov.
Efter de gick vi o somnade om allihopa - ända tills 10:00.

Då klev jag o hundarna upp, Siri diggar inte att sova länge.
Vi grejjade på här hemma, vet inte riktigt vad vi gjorde.
Jag skrev lite o mailade lite, var ute med hundarna, städade, diskade o sånt där.
Pratade med några kompisar i telefon oxå....

Kl 13:00 ringde dom från socialen o sökte Karin, så då blev jag tvungen att väcka henne. ;)
Lagade lite mat, packade bilen o sen åkte jag o hundarna till stan.
Vi var till Anna o Danne o drack kaffe o sedan handlade vi lite mat.

När vi kom hem fixade vi några lampor i fönstret o lagade lite mat igen.
Sedan kl 18:15 kom Karin hem o åt hon oxå.

18:50 åkte jag o hämtade Jesper från Korpikyllä o kl 20:00 åkte Karin iväg o jobbade igen.

Jag o Jesper läste lite läxor, åt kvällsmat o grejjade klart allt till hans skoldag imorgon.
Nattade Jesper o nu sitter jag här ensam igen o funderar vad jag ska göra imorgon.

Jag har börjat förbereda VV-lektionen imorgon så de ska jag väll göra klart, sedan lägger jag mig
nog på soffan o sedan går jag till sängen o inväntar en ny dag.

*Trött*

Undra om jag o Karin kommer hinna ses nått den här veckan?
Jag ska jobba varje kväll de är VV o möten alla dagar.

Hmm vi ses!

Kram Mia


Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Thats life... att vara en busy women. Du ser hur man börjar prata och skriva när man umgås med människor från down under. Tur att du har nåt att göra i alla fall...

2006-02-27 @ 22:16:54
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback