Nya tag

Idag tog jag nya tag igen.
Imorse kollade jag över min långa lista "att göra saker" och började direkt.

Innan klockan 08:00 hade jag mailat en massa människor o skrivit klart en massa dokument.
Så strax efter 08-tiden fick jag ett telefonsamtal som uttryckte att jag minsann fick lugna ned mig.
Tydligen ger jag folk prestations ångest...

Näää inte då, jag ger bara mig själv prestations ångest.

Vill fixa de mest så bra så möjligt o helst fort, men jag gör allt väldigt noga ändå.

Men om jag ska summera den här dagen så har jag kommit en bra bit på att göra listan och jag tror att jag har situationen under kontroll.

Ha en bra kväll!

Kramiz Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas du har "stryka över rader" på din lista...

2006-02-25 @ 19:30:57
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback