Marknad

Idag är de marknad på stan, alldeles utanför mitt jobb.

Efter jobbet idag ska vi åka och hämta hem våran Astrid, de ska bli så spännande.

Undra hur alla andra djur där hemma kommer reagera?!

En liten liten kissemiss, söt som socker.....
Jag byggde en provisorisk kattlåda nere, så hon har nära i början.
Vi har beställt en Peewee låda som nog kommer imorgon.

Idag fick jag även medelande om att kattställningen är skickad från Tyskland, ska bli intressant att se hur lång tid de tar att få en sak från Tyskland hit till norra norrbotten....

Hoppas solen skiner på er, här på jobbet sitter jag med mina nya glasögon o försöker vänja mig..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: eira

Hur har de gått med lillkissen?

2006-07-19 @ 09:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback