Så spännande!

OJ vad spännande de var då Nipa var med i V75 för första gången!
Hon är så oootroligt bra att de finns inget slut, hon kan komma gå väldigt långt.
De var roligt att vara där och bevittna de hela, jag till o med vann några kronor på henne.
Vädret var fint, vi var laddade och Nipa gjorde ett jättebra lopp. Hade hon fixat starten så hade hon vunnit med hästlängder!

Efter V75 åkte vi tillbaka till mamma o pappa (Tova o Siri var hos dom under tiden vi kollade trav), brosan, hans tjej o deras två flickor hade oxå kommit dit.

Vi grillade massa god mat, snackade o bara umgicks.

Idag har jag o pappa försökt sätta solfilm på våran bil, de gick skit, så vi la ned, måste nog lämna den till Thomas o betala dyrt....

Karin passade på att tvätta bilen medans vi var hos mamma o pappa, sedan lastade vi pappas släp med virke, så nu ska vi börja bygga Smillas utebur.

Nu ligger Karin på soffan o vilar, hon ska iväg o jobba natt igen.
Jag har försökt få tag i en som säljer ved, vi behöver ved, men dom är inte hemma...

Hade varit skönt att få köpa lite ved, så slipper jag tänka på de under veckan.
Tänkte liksom få de bort gjort nu under helgen.

Imorgon är de jobb igen, den här helgen har sprungit bort och nästa helg är de midsommar...
Jag tror vi ska åka tillbaka till min mamma o pappa då, de är skönt att vara där.
Pappa har köpt solceller till poolen, så den här midsommaren kanske till o med Karin badar...
Min mamma o Karin är riktiga badkrukor, de ska vara jättevarmt innan dom går i... *tråkmånsarna*

Hoppas ni alla har haft en bra helg, min har gått alldeles för fort och de är flera veckor kvar till semestern...

Byebye sköt om er under veckan, hoppas vi ses.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan tänka mej vad spännande det var! Jättekul för Marianne! Det var nog så spännande för oss när vi såg loppet på tv... Janne är åxå en riktig badkruka precis som min mamma...dom gånger som dom vart i vattnet äro lätträknade, fast jag har nog blivit lite krukig själv åxå dom senaste somrarna...tänker på att slem och skit som finns på botten, när jag var liten hade jag sockeplast på...Jag vet nog några som har sålt ved, men vill inte skriva det på bloggen men om du vill veta så kan du ringa!

2006-06-18 @ 19:11:05
Postat av: Nina

Vi skall oxå börja bygga en kattbur....mikael har idag börjat skissa och tänker efter midsommar ta itu med det projektet. Nät har vi beställt så det är virket som saknas....men ni kan ju tippa virket till oss...*hi, hi*

2006-06-18 @ 22:07:34
Postat av: Annika

Oj, vad ni har hunnit med under helgen!

2006-06-19 @ 11:08:55
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback