Åter hemma

Har kommit hem för ett litet tag sedan.
Har ätit lite kvällsmat, läst lite reklam o pratat lite med min sambo.
Satte mig här, kollat lite mail och läst aftonbladet.
Karin gick o la sig för att läsa lite.

De var skönt att jobba lite, när jag jobbar tänker jag inte på nått.
Känner mig ännu lite låg, men ändå lite bättre.

Imorgon ska jag o Karin åka till Lule över dagen, känner mig inte alls motiverad.
Vi ska o shoppa lite mat o annat strunt.

Min energi får banne mig komma tillbaka snart, kanske den rent av kommer direkt min mens tar slut.
*asgarvar*
Så kanske de är en bättre dag imorgon när jag vaknar... ;)

Sitter här och lyssnar på bra musik i mina öronsnäckor, de brukar lindra och hjälpa.

Imorgon ser jag fram emot att solen ska lysa in i mig och ge mig energi o glädje tillbaka.

kram allihopa!

Kommentarer
Postat av: eira

en kram till dig osså!!! *kram*

2006-03-23 @ 05:28:43
Postat av: Kajsa

Det är nu vi människor behöver ljuset!!! För att orka och må bra! Vi har ju haft en lång mörk vinter. Jag tänder varenda lampa som finns i huset dierkt jag kliver upp bara för ljusets skull fast Janne säger att jag nog behöver starkare glasögon eller käpp...

2006-03-23 @ 07:39:25
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas att det känns bättre nu ikväll....

2006-03-23 @ 22:02:44
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback