Frisk, pigg o på ett strålande hummör!

Idag när jag vaknade kände jag mig som en ny människa.
Underbar känsla när man plågast av magsjuka.
Har varit ute lite, handlat med Jesper på finska sidan, lagat god mat, bastat och tittar
nu på melodifestivalen med hela familjen.
Djuren somnade när dom insåg att dom inte fick äta fler popcorn....

Imorgon åker vi och hämtar våran nya bil, så imorgon får ni spana efter en svart Toyota Corolloa kombi.

Ha en underbar kväll allihopa så hoppas jag vi ses snart.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad tyckte ni? Vann rätt låt?

2006-03-19 @ 15:33:56
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Nina

Bra att ni är friska från magsjukan !! Den har gått igenom måmga familjer, vi har sluppit den än så länge och jag hoppas vi slipper.

Jag måste komma med Emmy någon dag och hälsa på er, för hon är så nyfiken, bilder är inte samma sak. Live är bättre...och jag håller med henne.

Nå nu blir det inte på dryga en och en halv vecka, har fullt upp, skola, jobb, kurs, mera skola. ända tills nästa fredag inte dennna fredag men till fredagen där på har jag fullt upp, lite för fullt upp. men efter det har jag lovat Emmy att vi tar en promenix till er.

2006-03-20 @ 07:52:59
Postat av: AnnBritt

Hoppas att nya bilen går bra !! Jag är bara lite avundsjuk... Men snart behöver jag ingen bil alls ! Hoppas att ni håller er friska än, när ska vi ses för överlämnadet av Happis-grejerna, jag hade happis-besök i går kväll i Kalix.

2006-03-21 @ 07:55:27
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback