Håll tummarna

Idag kl 14:00 så vill jag att ni håller tummarna för mig.
Jag ska på arbetsinterjuv, de är visserligen ett Plusjobb, men de är ändå 2år med arbete. =)
Jag har sammanställt mina papper o känner att jag skulle behöva en energi-spruta, för jag är
lite seg idag....

Men de kommer säkert gå bra, jag är den jag är, och om de är en sådan människa som mig dom
letar efter så är de mig dom kommer anställa.

Jag kanske till och med ska kamma håret, även om de inte är riktigt jag... *Asgarvar*

Vi hörs o ses.

Kram Mia - som är lite nervös...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag ska hålla tummarna svinhårt!!! Men du måste skriva och säga hur det gick!!!Om du får det så kan ju du ta med din familj på Kg hallen och kolla när vi gör bort oss...

2006-03-03 @ 13:33:29
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: eira

HÅller tummarna hårt, hårt!!!

2006-03-03 @ 14:42:33
Postat av: Nina

Hoppas allt gått bra och att du fått jobbet. Du måste skriva och berätta hur det gick. och när du också kammade håret idag så gick det säkert bra *skratt*

2006-03-03 @ 14:56:11
Postat av: Nina

Vr försvann mitt inlägg???? Jag hoppades att det gick bra och att du fick jobbet, och det fick du säkert då du hade kammat håret idag *skratt*

2006-03-03 @ 14:57:28
Postat av: AnnBritt

Naturligtvis håller vi tummarna för dig här i Överkalix oxå !!! Hoppas att du får jobbet... Skriv ett inlägg fort, fort så vi får veta hur det gick !

2006-03-03 @ 16:13:09
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback