Jahapp

Har suttit här o pluggat sedan 07:00 imorse, skönt att få gjort bort lite.

Igår hade vi jätte roligt och trevligt främmande. Vivvi var hit med sina två underbart fina pojkar, dom är så söta att dom kunnat få stanna kvar. Jag är fortfarande lite chockad över hur pojkar i den där åldern kan vara så lugna o pyssla på själva med Duplo så pass länge....
Nå väl, hur som helst var de jättetrevligt att få prata lite med Vivvi, synd att de blir så långt mellan gångerna.

Om ett tag ska jag åka in till stan o göra lite ärenden o träffa en av mina tjejer, de ska oxå bli jätteroligt, de känns som de är en evighet sedan jag sett henne.

Ha en bra eftermiddag o glöm inte att njuta av solen.

Kram Mia


Kommentarer
Postat av: Annika

Ha en bra dag själv oxå!!! Solen är fin....men usch vad det blåser kallt!

2006-03-29 @ 14:14:57
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Vivi

Oj vad trevligt å höra! Vi får skärpa till oss o komma förbi oftare!! =))
Plugga flitigt!
Kram från skogen

2006-03-29 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback