Det har som...

Det har som funkat dåligt här på bloggarna, segt att komma fram och näst intill omöjligt att komentera alla goda vänners bloggar.
Solen skiner ootroligt varmt här i Karungi idag (oki, i stan oxå vet jag, var där på förmiddagen).
Vi plockade fram alla våra sommar möbler idag, tidigare har vi nöjt oss med varsin stol.
Så nu när borde oxå kom fram har vi  suttit ute i flera timmar, bara njutit av solen.

Ikväll ska vi grilla, bada bada bastu o kanske dricka en light cider.

Imorgon jobbar jag delat shift, först 07:00-11:00 o sedan 15:30-21:30.
Så upp tidigt o sedan hem o njuta av solen (förväntar mig att den skiner imorgon oxå) och sedan tillbaka o jobba.

Jag har verkligen haft otroliga motivatins problem när de gäller mina studier den här veckan.
När jag inte har jobbat x-tra så har jag tillbringat tiden ute i trädgården, inte alls med näsan nedtryckt i skolböckerna.

Så nu sitter jag här o inser fakta, jag har massor att plugga ikapp!!!
När ska jag hinna det då? Hmm vet inte...

Igår kväll hade jag maraton snack med hundmänniskor, pratade med både Tovas o Siris uppfödare i telefon + med en till som har valpar just nu. Blir så sugen... Men vi har bestämt att den här sommaren ska vi inte ha någon valp hemma, vi ska njuta av Siri o Tova som blir 2 resp 1 år nu i maj.
Sedan kommer vi ju förhoppningsvis ha kattungar i slutet av sommaren, så är de någon som vill köpa en Devon rex (innekatt) så kan dom höra av sig sätter jag upp er på väntelistan.

Ja jag vet... nu ska jag återgå till studierna o sluta läsa aftonbladet, surfa på blocket o skriva här...
Snart kommer ju en kompis som ska grilla med oss... Hur ska jag hinna? *flinar*

Bye för nu.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Vivi

Åååå, jag ser litens lampa ända hit. vad duktigt du pluggar...... ;)
Grilla å ät för mej oxå, blev ingen middag med mina kräkisar här idag. En annan dag.....
Tjingeling från skogen

2006-05-05 @ 17:55:20
Postat av: eira

Jobba hårt imorgon, jag ska njuta av ledigheten!

2006-05-05 @ 22:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback