En ledig dag

Jahapp, då var den lediga röda dagen förbrukad o nu sitter jag här o försöker vakna.
Dricker kaffe o har ätit frukost, snart ska jag åka till stan o mitt arbete.

Karin o Jesper sover, vilket lyx....

Smilla håller mig sällskap tills jag ska åka, hon är nöjd att någon äääntligen vaknat.

Idag ska jag åka med Carina till jobbet, de är lite att chansa, för hon brukar vara sen...

Har möte direkt kl 08:00 så jag hoppas hon kommer i tid.

Jag har stora förhoppningar om att de mulna vädret ska vara borta när jag kommer hem
i eftermiddag, jag vill ha en solig ledig helg.

Ha en bra dag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Ha inte så stora förhoppningar om det du, vädret ska visst vara detsamma hela helgen. Ni kan väl komma på vårmässan i Svanstein istället ?

2006-05-26 @ 09:32:54
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Annika

Ja, jag håller tummarna väldigt hårt på att det ska bli bra väder till helgen. Men men, det ser inte så lovande ut! :-(

2006-05-26 @ 11:20:43
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Nina

Hoppas du kom i tid till jobbet !!

2006-05-27 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback