Ledig!! =)

Idag, Lördag har jag och Karin varit till Tornionlaakson Taimitarha och tittat på prydnadsträd.
De lutar åt ett äppelträd, vi ska klura lite mera innan vi bestämmer oss.
Bara för att vi älskar att hålla på med trädgården ska vi åka till Granån igen imorgon...
(Var där förra helgen...)

Vi var även o shoppade lite mat på finska sidan o kollade givetvis även på Tampis trädgårdsavdelning. =)

Om jag ska summera den första veckan på mitt nya jobb skulle de låta så här:
-Otroligt mycket att lära sig, jag hoppas de kommer gå bra.
-Jätte trevligt arbetskollegor, så jag trivs som fisken i vattnet.
-Utmandande och varierande - sånt jag gillar.

Önskar däremot att jag kunde jobba halvtid så jag kunde vara utomhus mera. *skrattar*

Nu har Karin börjat värma bastun, så idag kommer jag nog bli ren oxå. ;)

Igår kväll var vi förbi o hälsade på Carina o Pentti, de var trevligt, Carina bjöd på fika!

Nu ska jag gå ut, de har slutat regna, vi ses.

Kram Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback