Luleå

Imorse åkte jag, Karin, Jesper o hundarna till Luleå.
Fört Team Sportia, där köpte Jesper ett pingisracket o en tröjja.
Sedan åkte vi på Mc Donalds o åt, jag käkade en Mac Feast fullkorn med morötter o cola light. =)
Efter de gjorde vi storheden Jula, Rusta, Intersport o Willys.
Handlade hur mycket mat som helst på Willys bla. 3 kg köttfärs för 39,.30kr/kg.
Innan vi for hem svängde vi förbi på K-rauta o Sko kanonen o sen gasade jag hemmåt.

Nu har vi packat upp allt o ätit köttfärssås o spagetti.

Jesper sitter här o kollar TV o jag har skickat upp Karin att måla sista varvet på dörren så jag får börja städa iordning rummet - jag vill flytta tillbaka till vårat sovrum!

Ute duggregnar de lite, trist som tusan.

Hundarn har skött sig förträffligt hela dagen.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback