Orkar inte mer idag.. *gääsp*

Jag har hållt i gång hela dagen, mest utomhus.
OCH så nu på kvällssidan börjar Karin med att vi ska tapetsera rummet. *suck*
Joo jag vill oxå att de blir klart någon gång, men jag orkar inte engagera mig mer idag.
Så jag åkte till A och drack lite kaffe istället.
Satt där bra länge o nu när jag kommer hem så håller hon på ännu.... o nu vill hon ha min hjälp ropar hon.

Ja, ja jag ska gå o tapetsera med Karin, ser ni vad klockan är?!
*Gääääsp*

Jag vill ligga o kolla TV eller nått..

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Vivi

Är det klart nu??
Tänkte om vi skulle komma förbi o titta å hälsa på för ni hittar ju aldrig hit ut till skogen!! ;) *piik*

2006-05-08 @ 08:10:07
Postat av: Annika

Tack för sällskapet igår kväll, jättekul att du kom förbi!!! :-D

2006-05-08 @ 08:16:02
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Men fy dej som smiter i väg så där:) Fast om jag skulle få välja mellan att tapetsera med Janne eller fika hos A så skulle jag åxå ta det senare...

2006-05-08 @ 08:36:21
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback