Så blev de helg igen

Idag jobbar jag bara 5 timmar, ska ägna kvällen till att plugga o åter plugga.
Vädret blev bättre än väntat och imorgon tänker jag nog åka till Luleå o shoppa lite..

Ute på gården har jag o Karin börjat montera vårat stängsel, super duper bra blir det.
Inga hundar som kan spring ut på vägen o så kan dom vara ute så mycket som dom vill.

Hoppas ni får en trevlig helg, själv hoppas jag på att slöa en hel del, bara skolarbetet blir klart,
så borde de bli lungt.

Oj, glömde säga, ikväll flyttar vi tillbaka in i vårat sovrum, nu är de nya tapeter, målade lister, målat tak
och fräscht målade dörrar.

Ljust o fint!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag ska låta kratta gården klart...

2006-05-13 @ 10:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback