Sköna Söndag

Strålande sol, jättevarmt o ledig.
Kan de blir bättre?
Klev upp tidigt, kokade risgrynsgöt, kokade kaffe o diskade undan från kvällsmaten igår.

Åt lite, drack några koppar kaffe o gick ut.

Har varit ute i flera timmar, rivit i lite blomrabatter, demolerat o tagit bort en stor skit tråkig rabatt som bara var i vägen. Burit steg, kört stora stenar o dumpat iväg hur mycket präskragar som helst på åkern.

Är inne o svalkar mig lite nu, kör en tvättmaskin o har diskat bort frukosten samt damsög lite.

Sitter här o funderar på vad jag ska pyssla med i dag, vet inte om min kropp orkar nå mer kroppsligt arbete, så jag kanske får göra små saker ute resten av dagen.

Har suttit hos grannen o pratat lite oxå, dom är himla trevliga.(Liikama eller hur de stavas.)

Nu river katten på dass, måste nog kolla henne, sedan är de ut i solen igen.

Varför sitter du inne?!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Var inne på en vattenpaus och kunde inte låta bli att blogga lite...

2006-05-07 @ 14:46:44
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: eira

Ja jag är bara inne o läser din blogg....*flin*

2006-05-07 @ 18:47:31
Postat av: Vivi

Det är läggdax.... å jag är trött men kunde inte låta datorn stå orörd heeeela kvällen! =)

2006-05-07 @ 20:27:01
Postat av: AnnBritt

Har jobbar på arcus-mässan hela helgen + jobbat i natt... Orkar inte vara ute nåt mer ! Träffade förresten din trevliga föräldrar !

2006-05-07 @ 21:06:38
URL: http://annbritt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback