Till stan och tillbaka

Jaha, då sitter man här igen och nu måste jag göra klart inlämningsuppgiften som skulle varit klar och inlämnad i fredags... *mega suck*
Idag har jag varit till stan på förmiddagen, var tvungen att hämta allergimedicin, lämna papper o prata med folk på kommunen. Innan jag åkte hem så handlade jag mat o tankade.

Köpte ett hundhus på Catalog för 195:- och tiggde till mig en hundtunnel hos G.
Smilla rymde i helgen, som tur är hittade vi henne fort, men nu är de stenkoll på katten o alla fönster som är öppna för att man ska överleva inne.

Nå väl, jag ska återgå till mina studier, Karin är uppe o tapetserar.
Hoppas jag hinner vara ute lite i solen oxå.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kolla in Ellis blogg så får du se en av dörrarna som deras hund tuggade sönder...

2006-05-08 @ 20:19:12
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Pedermarlene

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2008-09-03 @ 14:06:37
URL: http://pedermarlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback