New week

Idag är de Måndag o en ny vecka börjar.
Helgen har jag tillbringat tillsammans med min familj. Vi har mest varit hemma o grejjat på men igår var vi givetvis på stan. Kändes inte som någon skyltsöndag med tanke på regnet/blåsten o utebliven vit snö.

Den här vecka jobbar jag kväll o hela helgen, de känns bra, för då hinner jag vara ledig under veckan lite o så får jag gjort saker på förmiddagen då affärer o sånt är öppet o tillgängligt.

Våran lilla Astrid blev 7 månader i fredags o börjar bli en stor skrutt, otroligt söt sådan.
Hon har inte än börjat löpa, vilket gör henne till normal, i den här åldern hade Smilla löpt länge o gick redan på p-piller - men hon är inte heller så normal... *Skrattar*

Hoppas att ni alla får en bra vecka, så håller vi tummarna tillsammans för att de kommer snö snart o blir vitt, ljust o fint igen.

Kram Mia

New week

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj, vad hon är fin!!!!!

2006-11-27 @ 09:52:59
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Nina

Håller med Kajsa !!! Jag skulle vara sugen på en tredje, men sambon säger stopp!!

2006-11-27 @ 20:33:29
Postat av: Anonym

Å när kommer nytillskottet ??

2006-11-28 @ 18:18:43
Postat av: Linda

Åååå vad fin hon är:) My har en precis likadan hund som på bilden, tyvärr enda djuren som kan komma in till oss:(

2006-11-28 @ 20:33:42
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback