Tack

Tack för alla gratulationer.

Idag är de min lediga dag, Lördag.
Jag sov tills 06:30, klev upp, gick ut med hundarna o sedan vid 07:30 kom Karin hem.
Då åt vi frukost o gick o sova, jag klev upp igen kl 10. *Gääsp*
De är otroligt vad rastlös jag blir av att vara hemma, får en massa gjort o vet inte riktigt vad jag ska göra när jag nu är ledig.

Idag ska vi iallafall åka till Petra o titta på beibisen Tove o äta smörgåstårta, de ska bli roligt.
Fast innan vi åker dit ska vi o handla lite, jag måste bl.a köpa lite elkabel, ska dra om några strömkablar o förbereda för taklampor i källare, de kablar som sitter där nu är gamla o dom måste bytas ut.

Igår kväll var jag hemma med djuren o myste, pratade i telefon med mamma o pappa o kom i säng i skaplig tid.

OJ! Jag höll på att glömma säga att mommo o Pertti var här i förrgårkväll när jag kom hem, dom har monterat en jättefin dörr nere i källaren, så inte hela källaren ska kylas ut av vår icke fungerande matkällare. Dörren har Perti gjort själv o är så snygg att nu ser källaren ut att vara ännu skrotigare än tidigare.... Så bara för att han har byggt en sån fin dörr så måste vi fixa hela källare, kommer bli jätte dyrt... *skrattar*

Ni är varmt välkomna att komma förbi o titta på våran nya källardörr, för den är jättefin o välisolerad.

Nu ska jag försöka få Smilla o Siri att inte bråka om kattleksakerna...
Vi ses.

Sköt om er o en stor kram!

// Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tänk om vi alla hade en Perti...

2006-10-21 @ 22:35:33
Postat av: Annika

Jag måste ta mig i kragen och komma bara allmänt förbi o hälsa på hos er....och då kan jag samtidigt kanske få se den fina dörren! :-)
Vi ses imorrn bitti!

2006-10-22 @ 21:01:51
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Linda

kanske man får ta sig en sväng o titta på dörren, ha en bra kväll*vinkar*

2006-10-22 @ 21:38:00
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Kanske man måste komma och kika på dörren...Emmy tjatar om att komma och hälsa på katterna....och jag borde få se den fina dörren *ler*

2006-10-23 @ 08:04:46
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback