Jätte söta o jätte små

Ja, så var kattungarna, super söta o jätte jätte små.
Jag var till kattuppfödaren på eftermidagen idag, honan var oxå snygg.
Man kan liksom inte få nog av gos med så små varelser som Devon ungar.
Hon hade döpt dom till Blondie o Bonnie. *skrattar*

Innan jag var till uppfödaren var jag på Söder och tittade på olika konstgallerier, otroligt skönt att kunna njuta av konst, de händer inte ofta i Haparnada. De är när jag gör sånna saker jag önskar att vi bodde i en större stad, de det finns kulturutbud av detta slag.

Imorse var jag ute o sprang i vanlig ordning, men jag tror jag än en gång tog i för mycket eller slarvade när jag stretachade, för min ena vadmuskel spänner o drar som en fjärder, vi får se hur de känns imorgon.

Jag kommer vara fet som en kossa när jag kommer hem, för jag äter o äter o äter.
Jag har inte så mycket annat o göra o sedan är de så himla gott att äta.
Hotell frukosten är så himla god o jag kan liksom inte välja utan tar allt!

Nå väl, nu ska jag lägga mig o sova, de är en ny dag imorgon o jag ska nog jobba lite.
Idag var jag tvungen att ta en ledig dag, för igår när jag trodde att jag somnat så kom jag på mig själv att ligga o fundera på hur schemat för kassa går ihop med logistiken... *Morr*
Kanske jag har jobba lite för mycket, får vara ledig när jag kommer hem istället.

Natti natti allihopa o hoppas ni har de bra hemma.-Jag har de iallafall bra här borta, även om jag saknar mina djur så de gör ont i hjärtat.


Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Man blir inte tjock av hotellfrukosten...

2006-10-01 @ 09:18:08
Postat av: Ulle

Fasar oxå lite för hotell frukosten,,,man vill ju testa allt =)
Hurtig du är som är på morgon jogg!
Snart bär det av för oss, ses nästa vecka!

2006-10-01 @ 11:29:18
Postat av: Linda

Just vid såna tillfällen jag oxå önskar att stan var lite större så det fanns bättre utbud!

2006-10-01 @ 12:56:04
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback