Skolan! =)

Nu idag har jag börjat på Socialpedagog utbildningen som Kalix Folkhögskola har, de är en utb som är på distans 2 terminer.

De är jättespännade och roligt, just nu är vi i datasalen och har grundläggande datainfo....
Därför sitter jag här o skriver lite. ;)

Min klass består av människor som är från hela Sverige i varierande åldrar, jag tror de är jättebra blandning.

Idag var första dagen som jag använt långbyxor, för idag var de inte varmt väder nå mera. =(

Oki, nu ska jag lyssna lite på läraren, jag hör av mig senare.

Ha en jättebra helg allihopa.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag ska åxå i skolbänken på måndag...finska kursit...

2006-09-02 @ 14:40:23
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Annika

Ni måste komma förbi nån dag och spana in vårt bygge! :-D

2006-09-04 @ 16:21:58
Postat av: Arntanna

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-22 @ 09:10:29
URL: http://arntanna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback