Ont i huvudet....

Idag har jag ont i huvudet, är trött....
Kom in kl 08:00 för kroppen sa när klockan ringde imorse sa kroppen ifrån,
"inte en till tidig dag sa kroppen" o somnade om.
Hmmm....
Så nu sitter jag här, har fått gjort en hel del, som tur är, men är trött.
Har tagit en huvudvärkstablett, så jag sitter o väntar på effekt.

Igår fastnade jag framför TV.n, jag som knappt tittar tv annars, de var en dokumentär på 1:an ganska sent.
Går igen den 5:e Augusti
13.50

Ett liv utan minnen

Brittisk dokumentär från 2007. Spännande, sorglig och livsbejakande dokumentär om 25-åriga David Fitzpatrick som en dag tappade sitt minne. Han minns inte sina barn, sina vänner eller något annat från sitt liv. Men varför?


Den var otroligt intresant.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har oxå haft extremt mycket huvudvärk på sistone...själv tror jag det beror på det "tunga" vädret!!

2007-08-04 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback