Dålig start

Dålig start på en lördag... *morr*
Telefonen väckte mig, min första ledig dag...
Jag truntade i den o somnade om, då ringde de igen!!!
*Morr*
Då var de inte lönt att försöka sova nå mera, klev upp o svarade.
Trött o grining. =(
Han som ville köpa kylen skulle komma, de var han som ringde.
"Dom där pengarna skulle jag kunna klara mig utan ifall jag fick sova, tänkte jag surt...."
Han kom efter att bussen till stan gått, så jag blev på sämre hummör igen.
Jag hade ju tänkt åka till stan på min lediga dag då affärerna för en gång skull är öppna.
Ringde Karin på jobbet o skickade henne till apoteket, de var de viktigaste ärendet jag hade.

Så nu sitter jag här o surar, har ätit lite, diskat o rensat lite grejjer. Jag överväger om jag ska
åka med dagens sista buss till stan, kl 13:35, men då är bara Ikano öppet.

Ååååh hur ska jag skaka av mig den här sura, buttra , griniga känslan jag tillåtit ta över min hjärna?!
Jag tror jag ska gå ut en sväng till med hundarna, hoppas frisk luft gör susen.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Usch vad tråkigt!

2007-12-01 @ 14:50:10
Postat av: Nina

Man får ha lite sura, buttra känslor ibland. och jag slår vad om att de har gått över *ler*

2007-12-05 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback