Lång ledigt.... =)

Oj så skönt de är att vara ledig. Jag har varit ledig sedan fredagen före jul.
Jag har egentligen inte gjort så mycket,förutom varit ledig. Eller jo... jag är himla
dåligt på att inte göra nått alls, så en hel del har blivit gjort som blivit liggandes tidigare.

Jag har firat julen hemma med Karin o mina föräldrar, de var jättetrevligt o gott.
God mat hade jag o Karin lagat o de är alltid roligt att få bjuda folk.
Skinkan blev bra, köttbullarna rullade jag små (=perfekt i mina ögon), sillen jag la
in blev god. Julstjärnorna jag bakade blev för goda, dom tog slut typ direkt.
Dukningen hade jag planerat väl o länge, så den blev jag jätte nöjd med.
Jag har bild, så jag ska sätta in sedan, så får ni se hur jag dukade bordet.

Jag har uppdaterat hemsida, äntligen, men lite nya bilder o lite videoklipp, de kommer mera,
jag ska få lite fart där.

JO, just jag, jag får inte glömma o berätta att jag roat mig med att spela tv-spel, de
gillar jag verkligen, de är så avkopplande, o de är nog en av dom få tillfällena då jag INTE tänker.
De är en av mina svagheter, jag tänker alltid, då är de extra viktigt att hitta saker, så är underhållande
och som dessutom vila hjärnkontoret. Mitt favvospel som vanligt är Need for speed underground. =)

Har städat lite hemma oxå, varit igår en sväng till Luleå med Karin o Jesper, handlat på mellanrean.
Och idag har vi varit hemma på förmiddagen, eftermiddagen till Karins bror o nu på kvällen körde jag
hit till Luleå igen. Karin får lift med Marianne till o från jobbet imorgon, så jag kunde ta bilen o är nu
hos mina föräldrar. Sköööönt. De är svårt att komma iväg hit, för när Karin är ledig vill jag ju vara med
henne o när hon jobbar har jag ju ingen bil, eftersom jag inte hittat någon bil än...
O eftersom vi har så många djur, så är de inte så bara o åka tillsammans till mina föräldrar.
Dessutom har jag ju 2 katter boendes här sedan 1997 o dom ska inte behöva flytta nå mera, o dom
accepterar hundarna, men vi har o tänker inte testa hur dom går ihop med våra 4 katter....

Så nu sitter jag här hos mamma o pappa, ska gå o sova snart, och imorgon ska jag o mamma åka
till min morbror i Piteå och sedan på eftermiddagen innan jag åker hemåt igen, så hoppas jag
att min lillebror är hemma, så ska jag hälsa på honom o hans familj.=)

I värsta fall åker jag hem på Söndag morgon, för Karin börjar mitt på dagen/ sent på förmiddagen
om jag inte kommer ihåg fel, för då behöver hon bilen igen.

Nu blev de maraton o jag är trött, så om du orkat läsa ända hit, så är jag ganska impad...
Kolla sidan länkar på vårna hemsida, eller galleriet, där finns bilder på Jesper o Siri som delar ut julklappar.
www.marwels.se

Hoppas ni haft ett bra 2007 och så ser vi till att 2008 blir ännu bättre!!!

Gott nytt år o sova gott.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Klart man orkar läsa allt när man börjat! :)

Gott Nytt År på Er

2007-12-29 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback