Trött men nöjd

Helgen blir nog helt OK ändå.
Jag lyckades få till så jag slutar 18:00 imorgon så att Karin hinner till jobbet kl20:00.
Och sedan övertalade jag J att jobba min Söndag.
Sedan ska de nog inte bli några problem att jobba hela nästa vecka.

Kattungarna som nu idag är inne på sitt 18:e levnadsdygn har flyttat till en större bolåda som dom kan röra sig lite bättre o så Smilla inte lägger sig på dom hela tiden.
Nu börjar dom ju typ kunna reglera värmen, så nu är de bra att lådan är lite rymligare.

Dagens bilder kommer givetvis här på våra 3 underbara donnor:
StorapaddanmaskadeopaddanLilla

Imorgon är de förresten lönelördag, så jag rekomenderar inte att ni kommer o handlar på mitt jobb.....
De skulle jag ALDRIG göra på en Lördag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Birgitta

ååååå, tullenuttisarna .... Vilka underbara småtussar. Helt ljuvliga. *vill ha nuuu*
=)
Har ni ännu hittat på några namn åt dem? vet ni ännu om maskisen också är en hona?

2007-02-24 @ 10:26:20
URL: http://lyckligagatans.blogg.se
Postat av: Linda

Jag skulle inet heller gå till ditt jobb på en lördag, vare sig det är lönehelg lr inte :)
Jisses vad söta kissarna är :)

2007-02-25 @ 08:28:34
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback