Åh så kom de mera regn....

Jahapp, så var de Onsdag, veckan går jättefort och nu kommer de mera regn.
Gör inte mig så mycket att de regnar, men jag tycker synd om Karin o Jesper som är hemma o är ledig.
Trist för dom att de regnar och jag börjar betvivla att våran bro kommer hinna bli inoljad i år....
Jag har gjort två försök och båda gångerna har de regnat lite för tidigit efteråt så en hel del har blivit bort regnat.
Igår morse gjorde Karin ett försöka o de har legat kvar längst....

Jag vill åka till Thailand 20 Nov, jag har ordnat hundvakt, men kattvakt verkar bli svårare....
Så är de någon som vi låna 4 underbart trevlig katter i nov så säg till eller sedan är mitt andra förslag om du vill eller vet någon som skulle vilja bo hos oss i vårat hus tillsammans med katterna 2 veckor i nov. =)

Jag överväger att sätta upp en lapp på jobbet, tänk om de skulle lösa sig, de vore underbart. Fast jag vet inte om man "vågar" låta vem som helst se till våra underbara älskade katthonor.....

Nu ska jag sätta igång med mitt jobb, full fart medvetslös!

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback