Oki, äntligen kan man känns sig säker...

Jag är så glad över att vi bokat en utlandsresa igår, efter många svängar o problem med djurvakter känns de som att allt löst sig. Vi tänkte till lite och ändrade våran bokade Thailandsresa till 1 vecka i Alanya, Turkiet istället.
De känns ändå bra, även om vi vill åka till Thailand, vi hinner åka till Thailand.
Nu blir de att kosta mindre, eftersom vi har hål att fylla i våran ekonomi till vardags och ändå får vi åka på en resa.
De är lite förnuftigare att göra så här, även om man inte alltid skulle vilja vara så furnuftig. ;)

Min underbara farmor kommer o bor hemma hos oss veckan då vi är i Turkiet, tillsammans med Siri och katterna. Jesper stannar hemma o hjälper farmor att ta hand om djuren, han vet ju hur man ska sköta dom o hur dom fungerar. Tova får åka till L och de känns oxå bra.

Jag känner mig så nöjd över att vi får komma iväg en vecka efter en otroligt intensiv period med nytt jobb, mycket jobb, en kull kattungar o en kull valpar.

Nu ska jag fortsätta jobba, vi ses!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad härligt med en semestertripp!!

2007-07-26 @ 11:20:18
Postat av: eira

Jobba hårt!

2007-07-30 @ 08:36:43
URL: http://www.hilldur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback