God morgon

Idag klev vi upp kl 05:30 för Karin börjar jobba tidigt o vi hjälptes åt att göra morgonbestyren med djuren.
Nu verkar alla kört sitt morgon race och vilar lite. Eller rättare sagt, alla ligger o solar, utom Siri, hon ligger här hos mig. =)
Idag jobbar både jag o Karin, så vi har den stora lyckan av att ha Marianne som hjälp idag, hon ska åka hit mitt på dagen o utfodra valparna och rasta hundarna.
De är andra gången jag o  Karin jobbar samtidigt sedan valparna föddes, vi har pusslat o tagit ut massa ledighet, så de känns ändå som valparna fått en bra start här i livet. Dom gånger jag o Karin jobbat samma dag, så har de varit så där jag jobbar dag o Karin jobbar kväll, då blir de ett glapp där mitt emellan, men då har Jesper kommit hem passande tid från skolan o varit hemma. =)

Jesper är på Gotland på klassresa, de är lite tomt när han inte är hemma, tur han kommer hem på Lördag. Jag hoppas han har roligt, de har låtit så på telefon iallafall.

*Zzzzznark* Lite trött är jag. *Gääääsp*
Ursch vad jag kommer ha mycket att göra på jobbet när jag varit ledig 2 dagar. De är de här som kallas "soft-start", att efter 9 dagars ledighet börja med att arbeta 2 dagar, ledig 2 dagar, jobba 1 dag o ldig 2 dagar. *ASGARVAR* Jag har nog aldrig haft de så bra tidigare.

Nu ska jag se om jag kan göra nått för att vakna, ha en bra dag allihopa och en trevlig helg om vi inte ses eller hörs innan.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: elli

Hej! Har förstått av Sara att det är du som också jobbar på ikea. Ha en bra dag!

2007-07-08 @ 10:53:11
Postat av: Kaihedda

Lots of great info, keep up the good work!

2010-02-26 @ 07:51:31
URL: http://kaihedda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback