Lördag

De är typ lördag idag, har inte gjort nått speciellt. Skött om valparna, busat, torkat skit, gossat och matat.
Nu ligger dom här intill och tar igen sig. Dom är så söta!
Har varit lite ute på gården, de är jättevarmt om man förbi ser lite friska vindar som ger lite svalka.
Smilla har varit ute oxå, hon kan vara ute o promenera hur länge som helst.
De är slående vad trött man blir av att vara  ute i solen, eller undra om de beror på att jag gick o sov jättesent och klev upp kl 06:00 med valparna? Vem vet?

Vi har hittat två bra hem till flickorna men Benny har än ingenstans att ta vägen, så han får väll vara här tills hans familj ger sig till känna. Han är så fin den lilla grabben, så de kommer säkert lösa sig.
Blir han kvar så ska han vara med på utställningen i aug i Piteå, han är så söt att ingen kommer kunna säga att han inte är bäst! *skrattar*

Nu ska jag gå ut igen i de sköna vädret, undra om man skulle lägga sig o slappa i en solstol?
Jag har mest grävt, rensat och krattat när jag varit ute, vore läge att få slappa lite.

Sköt om er o hoppas eran helg är bra.

Kram Mia

Ps. Visst glömmer ni inte bort våran hemsida? www.marwels.se

Kommentarer
Postat av: Housestargateinfinity

Merci for all the wonderful writings

2008-01-09 @ 19:31:05
URL: http://housestargateinfinity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback