Åhååå...

Idag är de lördag, jag o Jesper har flängt runt o distrubierat jultidningar.
De blev riktiga blixt visiter, men de var ändå roligt att träffa alla.
Sedan åkte vi o lämnade massa leksaker till Philip o blev kvar där ganska länge.
Vi svängde sedan förbi Maxi o handlade lite o styrde sedan hem mot Karungi.
Väl hemma väntade de en underbart stor diskhög, jag hatar disk....
Carin var förbi o hämtade sina jultidningar o nu sitter jag här.

Så, nej, vi har inte hunnit hänga upp tapeterna o jag tror inte de blir i helgen för Karin jobbar.
Idag jobbar hon 11:30-22:00 o imorgon 08:30-20:00.....
O efter de kommer de måndag o då jobbar jag oxå.....

Vi hade en trevlig fredag däremot, vi var på jobbet o tittade på allt roligt som händer nu när vi fyller 1 år.
Åt  tillsammans med Anders, Eva o Philip i restaurangen o satt o surrade ett tag.
Givetvis handlade vi lite smått o gott, ramar o en leksak till Philip.

Snart ska Jesper o jag börja laga en sen middag, vi åt sen lunch hos Anders o Eva, så de är ingen bråkska.
Tur de, för jag har just kommit igenom disken....

Hoppas ni alla får en trevlig lördagkväll, här är de lugna gatan.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken fullspäckad rolig dag ni haft!!

2007-11-18 @ 12:00:49
Postat av: Lotta

Hejsan!
Vad ni hinner med mycket på en dag:)Vi har precis kommit upp på benen igen efter en jobbig förkylning. Alla blev sjuka på samma gång så vi kunde inte sköta om varandra. All hundar mår bra och Olga är absolut dräktig!! Kramis från oss alla

2007-11-18 @ 17:39:05
URL: http://www.kennellottass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback