Torsdag

Idag är det Torsdag o min kalender säger att de är lön idag....
Herregud vad fort månaderna går, helt otroligt.

Här är de vanlig jobbvecka, men faktiskt lite mer ändå, för vi har lite speciella saker på gång på jobbet.

Lotta har parat Olga och de känns spännande, att i sin mage kanske hon har en valp som ska flytta till oss.
Eller de är väll ingen valp än, men förhoppningsvis har parningen tagit o de blir en valp.

Ikväll ska vi på Colorama, de är tjejkväll, så vi ska dit o ev slösa pengar.
Eftersom de är Torsdag, så har de inte hänt speciellt mycket annat än jobbsaker.
Vet inte riktigt om jag diggar de här med heltid, framförallt inte måndag-fredag 8-17, de är nog
inte mig grejj, jag uppskattar lediga vardagar för då får jag gjort mer än på helgern.

Jag ska försöka komma ihåg o berätta sedan om våran kväll på Colorama, ha de bra tills dess.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallo bruden
Det var jätte kul att du ringde igår, det är så länge sen vi pratat så länge med varann. Skit kul, det gör vi om snart.
Ha det gött o hälsa Karin o Jeppe

2007-10-25 @ 12:22:11
URL: http://wiccan.blogg.se
Postat av: Eira

En vecka kvar till Jonas Gardell!!! Ska bli såååå kul!

2007-10-27 @ 08:39:59
Postat av: Mattisgabrielle

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-04-21 @ 10:50:16
URL: http://mattisgabrielle.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback