Oooooh la la vi ska på Jonas Gardell!

Jag blev så glad igår när Eira sa att hon oxå ville gå på Jonas Gardell!!
Jag har sådan tur på många sätt, jag hade tur att de finns biljetter kvar,
jag har tur som har en sådan go vän som Eira, som ville gå med mig.

Vi bokade biljetterna igår o jag har nu så många saker att se fram emot
den närmsta tiden:
Nu på Lördag AFTER DARK tillsammans med Karin!
Helgen 6-7 oktober ska vi till Boden o titta på kattutställningen (Hoppas jag inte helt spikat)
3 Nov Jonas Gardell tillsammans med Eira.
8-9 Dec Tallin med Vivvi, Ingo, Mira, Janne o Karin (Hoppas jag inte helt spikat)

Utöver de här så verkar de hända massa roligt i min vardag.

Igår kväll var jag förresten till farmor o installerade hennes dator, så nu är farmor mer på
nätet o har en fungerade dator, jätteroligt! Ska åka till henne någon dag snart igen o
visa lite mera hur hon gör, så hon lär sig mera. =)

Nu ska jag fortsätta jobba, ha en bra dag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad roligt med så mycket framför dig!!

2007-09-26 @ 15:27:28
Postat av: eira

Ja! De ska bli så kul!

2007-09-26 @ 21:40:20
Postat av: Annika B

Gardell skulle jag oxå vilja se nån gång.Va kul för dig me så mycket roligt framöver.

2007-09-27 @ 09:48:39
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback