Söndag

Igår var de lördag, tror jag måste börja där....
På förmiddagen åkte vi till Lule, var till Susanne på 25:ans o vet ni?! Siri råkade få klippt klorna av henne.
He he  he he, de var inte planerat utan Susanne klippte klorna på en golden o så kom Siri med utav bara farten.
Men hon fick välja en leksak o äte godis efter att klorna var klippte, så hon var rätt nöjd ändå.
Sedan gasade vi mot Maggan o tittade på Astrid blivande pojkvän, ooooh la la vad fin EC är!
Först när Karin började prata om att vi måste para Astrid tänkte jag, faaaaan vad jobbigt, jag orkar inte.
Men nu när vi träffade EC o de liksom blir nog verklighet så insåg jag att jag ser fram emot kattungar.
Såååå mysigt o roligt. Nästa helg gasar vi till Boden o ska kolla på den som mesttroligt ska bli Smillas pojkvän.
Jag har ju lite dåligt med energi eftersom jobbet tar allt i från mig, men Karin har bättre ork o är en stjärna på att ta huvudansvariet för djuren. Ja, jag vet, jag ska bättre mig, men jag vet inte rikigt hur än.
Sedan åkte vi till Waldorf där vi avnjöt en 3 rätters middag, super gott!!! Till sällskap hade vi Vivvi, Mira, Ella o Maj-Britt. Efter de gick vi tvärs över väger o kollade After Dark - super bra show, jag hade lungt kunnat sitta kvar o se den sena föreställningen oxå!! Så proffisga dom är!!
Christer Lindarv är så snygg, så super snygg både som man, men framförallt som kvinna.

Idag sov vi skapligt länge typ 08:30 o sedan var de full fart här hemma på alla.
Strax innan lunch plockade Britt o Pirko upp mig, sedan var vi o gjorde fint på vinterfint på Ulfs grav.
Idag är de 1 år sedan han dog och de är fortfarande ofattbart o jätte jätte hemskt. Jag har ett stort hål i hjärnat än som gör så ont. Efter kyrkogården åt vi lunch här hemma hos oss, Karin hade fixat maten tills vi kom tillbaka.
Efter de fikade vi o pratade massa roligt, bla att Pirjo blivit invigd i hundvärlden, hennes son har flyttat hem
och har en hund. Hi hi hi, men jag tror hon kommer klara de galant o kanske förstå vad de är vi andra snackar om som är så underbart med hund. =)
Så vi ska åka till henne o få träffa underverket här snart, ska bli jätte roligt.

Eftermiddagen/kvällen har vi pysslat på i de bliviande kontoret, men gud vilken tid de kommer ta innan de blir klart.
Jag upptäckte idag att elementets nedredel har åkt in i väggen, måste få nya fästen o räta upp det.
OCH hur gör man det?! Måste få ta i en hantverkare. *Morrr* De är både svårt att dyrt att hitta sånna.

Hela dagen har tydligen försvuinnit för snart ska man gå o sova o imorgon väntar jobbet igen... *suck*

Hoppas ni haft en bra helg, så kanske vi ses under veckan.

Kram Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback