Snö snö och åter snö

Ja ni kära vänner, idag kan man lugnt säga att de kommit en STÖRRE mängd snö....
Lite väl mycket på en gång.
På dagen har Karin skottat hur mycket som helst och nu på kvällen har jag skottat.
Efter att jag skottat ett tag bad jag grannen komma o ta resten med traktorn, fanns
inte en chans att vi fått bort den där snömägnden själva.
Bussen var typ 45 min försenad från stan, vägarna hann dom inte ploga eftersom
de kom så mycket snö hela tiden.
De känns skönt att de är Torsdag o bara en arbetsdag kvar på veckan, ska bli skönt
att vara ledig. Inte för att jag vet vad jag ska göra förutom skotta, men skönt ändå.

Hoppas ni tagit er fram i snön på ett bra sätt.

Kram  Mia

Kommentarer
Postat av: Eira

Trevlig helg!!! om inte annat så ses vi på tisdag morgon!

2008-01-26 @ 07:44:09
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Nina

Kul när det kommer snö, men INTE när allt kommer på en gång :(

2008-01-26 @ 20:17:05
Postat av: Sara

Tack så mycket! :)
Jag söker en mindre bil, alltså inte en kombi. Prisklassen ska vara från 10-30.000, det tyckte pappa var rimligt för mig.

2008-01-27 @ 13:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback