Tisdag

Oj då, när jag tänkte skriva dagens dag som rubrik blev jag osäker på vad de är för dag idag...
Virrig är bara förnamnet!
Fullt upp på jobbet, massa som händer hemma, så vad mer kan jag begära av mig själv.
Idag blev de lite kallare o imorgon lovade dom ännu kallare, får se hur länge de blir, tänk om de
kanske blir vinter på riktigt?!
Vi går här hemma o väntar med spänning på att se om Smilla är dräktig eller inte, hoppas hoppas hoppas.

Imorgon ska en kompis med sin hund till vetten o kolla njurarna, jag hoppas verkligen att de inte är
nått allvarligt, njurarna är inte att leka med.=(

Min kropp jävlas lite med mig just nu, vädret kan ha viss påverkan, varmt, kallt, varmt, kallt o blött där
emellan är inte optimalt för mig värk. Så jag har fått ny medicin o går hos sjukgymnasten 2ggr i veckan
och får behandling. Än har jag inte fått börja träna, måste blir i lite bättre skick först. Men mina enkla och
lätta prommisar som varierar beroende på dagsformen i kroppen håller jag fast vid. En gång blir de
lite längre, en annan lite fortfare o ibland jättekort o inte alls så fort, men friskluft får jag och lite mindre stel
blir jag. Så jag får ta de i ganska sakta takt nu o så hoppas vi på att jag får börja träna snart.

Bil letar jag oxå efter fortfarande, de är väldigt besvärligt att bara ha en bil och jag hoppas jag hitter
en bil till snart.

Nu ska jag börja med alla kvälls bestyren kring djuren o förhoppningsvis blir de tidigare kväll än igår och
sedan hoppas jag att nattsömnen är bättre idag än igår. Gillar inte att vakna hela tiden o att ha
svårt att sova, men de hör ihop med värken och kommer i samband med dom här skoven av värk, så de
går över snart.

Ha de gott allihopa o hör av er om ni kommer på något roligt att göra.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback