Åter till jobbet

Hej hopp vad dagarna har gått fort. Nu har jag varit ledig i 17 dagar (förutom 1 dag då jag var in o jobbade...)
Imorgon är de åter till arbetet, känns sååååå långsamt! Ute är de sol och jag trivs att få vara med min flickvän på dagarna o våra djur. Så skönt att inte blivit väckt av väckarklockan varje dag, de är mer Helga som styr när vi ska kliva upp.
Fått gjort en massa underbart trevligt! Vi har fått umgås med Lotta, varit till Piteå Havsbad, varit på 2 marknader (övertorneå o överkalix), shoppat lite, ätit god mat, druckit gott, badat, solat, läst böcker, fixat i trädgården, möblerat om inne, varit och vunnit på bilbingo och en massa massa annat!!

OCH som pricken över i:et så har jag nu på kvällen kokat marmelad av rabarber o jordgubbar, gjorde även kräm på samma blandning.

Nu ska jag ta min senast inköpta bok av Mare Junstedt o krypa i sängs, imorgon måste jag vakna av mobien.

OCH JA JUST JA! Marcus o Maria har fått en liten flicka, så underbart!

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback