åååååh vad jag är dålig

Jag är så dålig på att blogga. De blir liksom att antingen bloggar jag eller uppdaterar hemsida.
Nu finns de massor av nya bilder på hemsidan www.marwels.se under fliken fotogalleri. =)

Hur är den här veckan då för mig? Den är ganska upp o ned.
Fortfarande lite krasslig, men inte så farligt.
Jobbade på måndag, jättemycket att göra på jobbet, så mycket att jag hellre skulle göra nått annat.
Tisdag hemma för Karin hade mellanpass plus att hon var tvungen att jobba lite extra.
Idag Onsdag, hade ingen bil, var åter igen tvungen att ta bussen.
Jobbade jättemycket, men hade hela tiden känslan av att de är måndag eftersom jag varit ledig.
Tydligen innebär de att de är Torsdag imorgon o inge mindre att göra o måste åka bussen.
Sedan är de inte många dagar kvar på veckan, typ en, så de innebär att jag måste jobba i helgen oxå.

Jag har jättemycket värk i kroppen, speciellt i fötterna.
Har fått ny medicin som verkar bra, men lite biverkningar i början.
Är jättetrött o de i kombination valp o jättemycket på jobbet är dåligt...

Nä nu är jag less på typ allt, nu vill jag att de ska hända nått bra istället.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh jobbigt!!
Hoppas det händer nåt bra så du piggnar till!!

2008-03-15 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback