Förmiddags sol

Idag Långfredag sken solen o de var ca -5 grader.
Jag klev upp tidigt med Helga o vi grejjade på här nere tillsammans med katterna.
Jag hade värk i kroppen så jag eldade lite bastu för att få bort värken.
Efter bastu o grötfrukost begav vi oss ut. Jag gjorde i ordning en pulka med en fårfäll
och en tjock filt ifall Helga skulle frys + att hon inte ska ha lika lång prommisar som Siri o Tova.
Väl nere på isen var de så vackert, blåste nästan ingenting o solen sken.
Sååå skönt.

Här är några bilder från i förmiddags.

Polly och Oscar stannade inne o solade i köket.
image191


Här har vi nyligen kommit ned på isen.
image193


Här pussar Tova lite på Helga.
image194


Här åker petiterna i pulkan o värmer sig lite.
image192


Här testar alla att sitta i pulken, men Tova ville inte åka.
image195


Oj vad skönt att värma sig o sola i pulkan.
image197

image198

Siri står o solar.
image199

Tova håller koll på pulkan.
image200

Här träffar vi skidåkare.
image201


Solar lite till....
image202

image203


Världens sötaste Helga.
image204

Thats all for now.

Have a nice weekend.

// Mia

Kommentarer
Postat av: Eira

Åh vad fina bilder och Helga är supersöt!!!!

2008-03-21 @ 15:45:09
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hejsan!
Nu smälte mitt hjärta fullständigt när jag såg pulka bilderna.Tack för ni är såna underbara människor och att ni ville köpa en valp av mig. Hon kan inte få det bättre på något vis. Kramis på er alla

2008-03-21 @ 18:43:54
Postat av: Monica Ottosson/Bonizas Hundskola

Vilka söta bilder och vilka fina hundar. Jag är så glad att jag fick vara med när Helga föddes hos sin uppfödare. Ett minne för livet och jag är så glad att hon fick det så bra. Ha det så gott i snön.
Krama Helga från mig.

2008-03-21 @ 18:48:13
URL: http://www.bonizashundskola.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback